اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1078

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از افتخارآفرینی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران و راهیابی به مسابقات جهانی

بانوان

دوشنبه, 23 اسفند 1400 22:27

وزیر ورزش و جوانان در پیامی راهیابی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران به مسابقات جهانی را که برای اولین بار به ارمغان آمد، تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از افتخارآفرینی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران و راهیابی به مسابقات جهانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، متن پیام دکتر سید حمید سجادی به مناسبت مقام دومی قهرمانی آسیا و راهیابی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکرم که همزمان با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، جمعی از جوانان توانمند کشورمان در قالب تیم ملی هندبال جوانان دختر برای اولین بار با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به ارمغان آورند که این افتخار آفرینی در استمرار موفقیت‌های سال جاری هندبال ایران بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

این موفقیت، توانمندی‌های ورزش بانوان ایران را به منصه ظهور رساند و امیدواری به موفقیت رشته‌های تیمی بانوان را در رویدادهای مهم پیش رو در سال ۲۰۲۲ میلادی افزایش داد .


با ابراز خرسندی از افتخاراتی که بانوان ایران اسلامی رقم زدند، همچنان حمایت و پشتیبانی ورزش بانوان ادامه خواهد یافت تا نقش آفرینی آنها در عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه ورزش افزایش یابد.


موفقیت تاریخی دختران جوان هندبال ایران را به تک تک بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون هندبال همچنين جامعه ورزش کشور تبریک می‌گویم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی دارم .


سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط